Ieşirea Din MATRIX: DE LA PERSOANE LA FIINȚE SUVERANE

marți, 18 octombrie 2016

DE LA PERSOANE LA FIINȚE SUVERANE

Actualizare 15.06.2019 - deoarece am avut mai multe dezbateri pe feisbuci cu diverși suverani (care majoritatea m-au blocat, inclusiv suveranul Ceaușescu, dar și  tipul din filmul de mai jos) sau aspiranți la calitatea de suveran și care în loc să-mi răspundă la întrebări mi-au dat reject, făcându-mă sclav, unealta sistemului, idiot șamd deși le-am vorbit frumos și am cerut doar niște simple lămuriri, simt să aduc aceste completări la acest articol, unul dintre cele mai vizionate de pe blog, deoarece cred că merită:

„Suveranul” Dan Cărmăzan nu mai e așa de „suveran” pe cât se credea https://www.national.ro/…/milionarul-dan-carmazan-arestat-…/ .... iată că legiile statului român, pe teritoriul căruia locuiește, încă i se aplică în ciuda suveranității lui închipuite.

Personal rezonez cu ideea de suveranitate individuala și am prezentat și pe blogul personal (vezi mai jos) si pe aici (vezi fb), ideile care stau in spatele acestei miscarii insa momentan cred ca este gresit aplicata aceasta viziune.

Personal cred ca suveranii ar trebui sa se uneasca si sa spuna ceva de genul: noi suveranii, alegem sa nu mai folosim nimic din ceea ce ofera statul roman (pompieri, politie, justitie, infrastructura, ambulanta, scoli, pensii, asigurari samd) deoarece platim deja o politie locala, o firma privata de pompieri, platim drumurile cand platim rovigneta, ne platim asigurarile, taxa de protectie, pe care ni le ofera statul roman si altfel, intr-un mod mai corect, la altcineva sau atunci cand avem nevoie de serviciile statului roman vom plati triplu fata de omul de rand care plateste inainte.

In plus avem scris pe frunte ca suntem suverani, sau avem o placuta la gat ca suntem suverani (ca sa fim recunoscuti) si astfel sa nu mai beneficiem de serviciul ambulantei daca avem accident sau sa nu mai vina pompierii daca ne arde casa (desi in acest caz trebuie sa platesti totusi o firma de pompieri privata macar, daca exista, caci incendiul de la casa ta poate afecta casele sclavilor din jur care saracii mai platesc taxe ca prostii), iar in caz de atac din partea altei tari, sa nu mai beneficiez de armata, iar daca cineva imi calca copilul pe strada cu masina, sa nu vina politia sa-mi investigheze cazul, caci eu nu am nevoie. Eu sunt suveran.

Sau să spună, noi alegem să trăim în pădure ca haiducii și să nu mai folosim nimic de la statul român să știm o treabă.

Eu sunt de acord ca statul e hot, mafiot si ca banii dati la taxe si impozite sunt in mare parte furt direct , taxa de protectie si ca sunt folositi prost, criminal de multe ori, aberant si nimeni nu prea ii trage la raspundere, insa suveranii trebuie sa se organizeze mai bine si sa isi transmita mesajul intr-un mod mai de bun simt ...

Nu sa spuna gata eu ma rup sau că li se rupe, dar in acelasi timp sa se foloseasca de serviciile „sclavilor” din sistem care sunt suficient de prosti sa-si mai plateasca taxele (vorba unui suveran). Adica sa nu se rupa si sa fie paraziti pe spatele unui sistem asa prost cum este. Daca statul e un mare parazit, solutia nu este ca si tu sa fi inca un parazit suplimentar.

Apoi o forma si mai inalta de suveranitate ar fi ca ei sa spuna: noi nu mai folosim banii! Mi se pare o imensa ipocrizie sa spui ca esti suveran dar totusi sa folosesti banii sistemului, bani care sunt poate cea mai mare inselatorie a sistemului. Deci ori te rupi pe bune si spui, eu sunt suveran, platesc prin troc sau servicii, sau cu produse nu cu bani, ori nu ... Asa mi se pare de bun simt.

Nu mai am cont bancar (pe care oricum nu-l poti avea fara CI oficial), nu mai imi platesc carburantul cu bani ca sa merg cu masina pe strazile statului roman fara sa platesc nimic, imi platesc masina in kilograme de ceapa , iar la granita le arat degetul si cardul meu de identitate personal mazgalit cu pixul acasa ... nu cardul de identitate si nici pasaportul ...asta e adevarata suveranitate ..zic. Sau spui: sunt de acod sa platesc niste taxe pentru urmatoarele lucruri: drumuri, sa mi se ia gunoiul din fata casei, politia locala sau mai stiu eu ce ...iar pt restul sa spui: le platesc cand am nevoie sau le platesc deja la firme private ...dar nu le platesc cu bani ci cu cirese (aur curat) ... mi se pare mai corect.

Deci e tare complique sa fii suveran pe bune ...parerea mea .... pana nu ai ceva sa fii auto-sustenabil complet, poate in niste comunitati auto-sustenabile , visul suveranitatii este doar atat momentan, un vis ... un vis frumos, dar ceva catre care sa tindem ...

P.S. Se vehiculeaza ideea ca ar exista deja 65 000 de suverani ... i-a numarat cineva undeva cumva? Sau e doar o propaganda pozitiva care sa dea incredere ?

P.P.S. Apoi personal nu cred ca mai ai nevoie de niciun certificat de nascut viu din partea nimanui ca sa dovedesti ca esti viu. Ca si suveran dai ignore complet sistemului din start, nu mai ai nevoie de nimic de la el ca sa arati ca traiesti si ca te-ai nascut...asta mi se pare aberatie.

Acum si informațiile despre ideile suveranilor:


Cand am postat documentarul UNGRIP (Scapat din Gheare) si articolul aferent ne-am intrebat daca este aplicabila si in Romania acea Lege Maritima (a Amiralității) și am descoperit că se pare că da. Iar un roman a si reusit sa se declare pe sine ca fiind rupt de sistem. L-am intrebat si pe avocatul anti-sistem Mihai Rapcea daca asa ceva este posibil, iar el a spus ca e o utopie. Voi ce parere aveti?

Iată despre ce este vorba:

"Prin înșelătorie ”cedăm” dreptul nostru de ființe libere (suverane) născute pe acest Pământ și suntem înregistrați ca persoane.

Sunt câteva legi care guverbează statutul persoanelor , legi pe care este construită toată această înșelătorie mondială, Legea Amiralului (lege comercială maritimă) și cele 3 Bole Papale (pun bazele ,,statului dădacă”).

Toate legile lumii moderne derivă din Dreptul Roman.

Oamenii, ca și ființe vii, vin cu drepturi depline pe această planetă, au liberul arbitru de a face tot ce vor fără a afecta însă liberul arbitru al altuia, au dreptul să folosească liber mediu, să-și construiască u adăpost (casă), să-și producă hrana, să se folosească de resursele naturale (dar fără a influiența negativ pe ceilalți) Nu au stăpâni și nici obligația de a ceda din munca lor ( tribut, impozit, etc.), o pot face după libera lor dorință și în cuantumul dorit.

Deci o ființă vie este suverană, poate să nici nu aibă un nume, dar asta nu înseamnă că nu trăiește și nu există, pe când o persoană este înregistrată cu nume și cod numeric (CNP), nu este liberă ci se supune legilor și celor care au făcut aceste legi, devine o marfă de schimb, un sclav, un simplu număr la evidența populației, atât.

Elita care conduce această planetă din umbră și acționează prin intermediul autorităților, reușește să creeze o ”dublură” a persoanelor naturale ființe vii, cerind persoane artificiale, fictive, care nu mai au drepturile persoanei vii, ci sunt supuse legislațiilor create de această elită.

Prin înșelăciune persoanele naturale ființe vii, își cedează toate aceste drepturi (se identifică cu) persoanelor artificiale, fictive. Cel mai simplu de înțeles exemplu este înființarea unei firme. Aceasta primește statut de persoană juridică, chiar dacă în spate nu există o persoană vie naturală. Persoanele create astfel pierd o mare majoritate din drerpturile persoanei naturale vii, ba mai mult, primesc foarte multe obligații (prezentate adesea ca drepturi) precum, trebuie să ceară permisiunea pentru tot ce fac (avize, autorizații de construcție, de demolare etc.), trebuie să plătească impozit din munca lor, pe proprietăți, trebuie să se supună autorităților, să lupte în războaiele lor etc.

Certificat constatator al născutului viu, contra certificat de naștere (a persoanei), acesta e schimbul prin care suntem înșelați inițial.

Certificatele de naștere devin apoi titluri de stat, adică sunt tranzacționate de stat și primesc o contravaloare în bani.

Există mai multe nivele de pierdere a drepturilor naturale, iar acestea sunt evidențiate diferențiat în funcție de speța actelor în care este implicată persoana.

Oamenii acceptă pur și simplu faptul că trebuie să plătească impozit dacă acesta este prevăzut prin lege, fără investigheze următoarele detalii :

•” Capitus Diminutio Minima ” - când numele este prezent pe documente cu primele litere scrise cu majuscule (Nume Prenume), e folosit atunci când relațiile de familie ale unui om au fost schimbate, reprezintă o pierdere minimală de drepturi .

•” Capitus Diminutio Media ” - când apare numele de familie cu litere majuscule,iar prenumele doar cu prima literă majusculă (NUME Perenume) e folosit atunci când un om își pierde drepturile de cetățenie, dar nu și dreptul său la libertate, acest lucru înseamnă că puteți fi amendat, penalizat, dar nu înrobit sau închis.

•” Capitus Diminutio Maxima ” - când întregul nume e scris cu majuscule (NUME PRENUME), e folosit atunci când se schimbă condiția omului de la libertate la sclavie, aceasta înseamnă că toate drepturile cetățenești și de familie sunt cedate, puteți fi amendat, arestat și închs sau dat în robie pentru orice sumă și durată la cheremul autorităților de stat.
Verificați-vă deci modul în care este trecut numele vostru pe diferite acte sau documente, este important să știți în ce măsură vă atrage răspunderea sau ce drepturi mai aveți în rerspectiva speță.

Interpretarea unor termeni folosiți în actele oficiale sau de către autorități :
• subsemnat = sub semnătura statului
• înregistrat = cedat regelui
• registru = evidența regelui
• înțelegi = între legi
• arestat = ale statului


16 oct. 2016

VEDEȚI AICI FILMUL CU ROMANUL CARE A REUSIT SA SE DECLARE PE SINE FIINTA SUVERANA



Pentru a deslușii mai bine aceste aspecte, adaug aici articolul tradus și scris de Gabriela Dobrescu

CERTIFICATUL TAU DE NASTERE ESTE UN TITLU DE STAT
Sunt ani de cand va vorbesc de sistemul corupt, de felul in care am devenit scalvii intr-o puscarie fara gratii, de modul in care lumea este controlata de mii de ani de persoane fara scrupule si de dementi care ii ajuta sperand ca o pozitie sociala inalta sau un ban in plus le va aduce nemurirea sau le va alina durerile de la batranete.

Astazi vreau sa va vorbesc mai pe larg despre cateva lucruri despre care nu am gasit nimic scris in romania desi la nivel international sant zeci de persoane care au explicat detaliat si au documentat aceste lucruri.

Personal am citit pentru prima data despre aceasta super excrocherie acum vreo 5-6 ani cand am cunoscut primele mega lucrari ale lui David Icke. Mi se parea ca visez, ca nu poate fi adevarat, dar cum totul se poate verifica daca stii cum, am constatat ca absolut tot ceea ce spune este real desi la inceput ti se pare de neconceput, e inimaginabil ceea ce fac acesti nenorociti in umbra, rasei umane. 

Ceea ce va propun face parte din aceeasi conspiratie impotriva umanitatii care trebuie sa ramana sclava in continuarie. Pentru cei care raman perplexi le recomand sa citeasca cartile lui David Icke, sa asculte sau sa caute publicatiile lui Jordan Maxwell, sa cerceteze scrierile si sa asculte conferintele lui Santos Bonacci, sa studieze Dreptul Roman, Dreptul Maritim, Legea Amiralului dar mai ales Bollele Papale care sant cea mai mare trufa facuta de catre statul Vatican omenirii, pentru ca doar in acest fel veti reusi sa intelegeti cum functioneaza cu adevarat sistemul monetar si lumea in care ne credem liberi.

As fi putut sa va explic eu ceea ce veti citi dar am considerat ca este mai interesant sa va spun aceste lucruri cu ajutorul altor persoane de notorietate mondiala decat sa le auziti de la mine, pentru ca eu insami am invatat totul de la ei. Sant sigura ca sant prima care traduce aceste lucruri in romaneste si pentru cat de neverosimil va va parea trebuie sa va asigur ca totul este real si se petrece acum pe acesta planeta.

gabriela dobrescu

CERTIFICATUL TAU DE NASTERE ESTE UN TITLU DE STAT
Nancy Lynn Hopkins povesteste in câteva rânduri cum actul de inscrie al propriului copil la birourile anagrafice din oricare stat al planetei este de fapt, un transfer de proprietate a copilului facuta de catre părinți în favoarea țării de care apartine deoarece orice stat al acestei planete este de fapt o Societate pe Actiuni (SA), adica o Corporatie inscrisa si reglementata regulamentar in registrele SEC (Securities and Exchange Commission) site original: http://www.sec.gov/

Aceasta inseamna un titlu valabil si solvabil pentru a cere o contravaloare, adica un împrumut de la Fondul Monetar International sau de la Banca Mondială sau de la Banca Comunitatii Europene. E importante de stiut asa ceva, nu???

Persoanele inscrise in Certificatul de Nastere ne numesc oameni de paie, Strawmen, portrete sau valori pe hârtie. Nu contează dacă ești frumos sau urât, gras sau slab, dacă ai artrită sau te duci la grădiniță: TU esti un angajament impreuna cu toți ceilalți din jurul tău.

Esti la fel ca inelul bunicii pe care il duci la amanet sau la cei care cumpara aur ca sa iei ceva bani, atunci când te afli în dificultate.

Omul este un ANGAJAMENT, O GARANTIE a statului pentru a imprumita BANI.

Gândiți-vă la tatăl vostru care era super fericit de nasterea voastra, sau la mama voastra care era încă în spital cu voi.

Gândiți-vă de bucuria lui, atunci când a semnat in acel prăfuit registru sau a completat acel modul si gandivi-va la ceea ce a facut fara sa stie….

CUM CERTIFICATUL TAU DE NASTERE ESTE COTAT LA BURSA
Într-un post anterior am spus povestea ciudată a modului în care Republica Americia a fost schimbata într-o societate numita Statele Unite ale Americii. În acel post m-am concentrat pe Corporatie și pe relația sa cu sistemul judiciar. Acelasi Bill Brockbrader s-a declarat el însuși rege si dorea ca Legea “materiala” să devină conștienta de situație.

Acest post ilustrează modul în care Societatea pe Actiuni, Corporația numita STAT a condus cetățenii Statelor Unite si ai tuturor tarilor planetei să fie considerati o GARANȚIE, pentru a fi cumpărati și vânduti la Bursă.

Sa incepem aceasta analiza cu un normal Certificat de Nastere din Statele Unite.
Această adresă este folosită pentru eliberarea Certificatului de Naștere, care este de fapt un Bank Note (un titlu de monedă, o plata la vedere). Acest certificat Bank Note sau Certificat de Naștere este trimis statului în care “nou nascutul viu” a fost înregistrat. Statul face o copie autentică dupa el, care este trimisa apoi la Departametul de Comert, Washington DC, iar de acolo pleaca un alt nou exemplar autentic care este trimis la Fondul Monetar Internațional (FMI) de la Bruxelles, Belgia. FMI este centrul mondial al International Banking.

Acest certificat Bank Note / Certificat de Naștere este acum listat ca un activ de garanție (conturi colaterale) pentru Statele Unite in CALITATE DE CORPORATION. Din acest moment acesta imensa Societate pe Actiuni poate lua orice tip de împrumut, folosind Certificatul Vostru de Nastere ca garanție.

In momentul cand face acest lucru comite o ilegalitate pentru ca această practică este total ilegala. De ce? Ei bine, pentru că aceasta este, probabil, prima dată când auziti de această INSELATORIE ENORMA!

Deși există foarte multe articole care trateaza acest subiect in mai toate limbile internationale ale pamantului, nu am gasit nici macar unul in limba romana. Daca doriti informații specifice cu privire la exemplul de Certificat de Naștere despre care vorbim aici, le gasiti la urmatooarele link-uri:
Acesta este un site official dar nu functioneaza mereu. Nu este greu sa ne imaginam de ce de multe ori NU SE DESCHIDE.. Puteti sa cautati si singuri in limba in care va este comod sa intelegeti.

Primul lucru pe care il veți observa la mai toate Certificate de Naștere eliberate de pe la începutul anilor 1960 este utilizarea literelor majuscule pentru a trece numele si prenumele noului nascut.

Acesta este un nume fictiv, ilegal, care nu atesta identificarea persoanei nou nascute ci creează un “strawman” (o sperietoare de ciori in traducerea sa corecta, sau mai bine zis se creaza un OM DE PAIE, un simulacru).

Părintele care merge sa isi înscrie copilul la oficiul anagrafe pentru a cere eliberarea Certificatului de Naștere, in relaitate cedeaza in mod legal proprietatea pe care o are asupra copilului sau Statului Corporatie din care face parte, in acest caz Statelor Unite CORPORATION.

Alte ortografii (de exemplu scrierea inizialelor numelui cu majuscule iar restul cu litere mici) au același efect de a crea un strawman și este numele dat in momentul nașterii, de exemplu: Nancy Lynn Hopkins. În cazul în care NUMELE este adevarat, atunci Hopkins, Nancy Lynn este omul de paie.

Notă personală: Când m-am inscris in armata SUA, am spus ca numele meu este Nancy Lynn Hopkins, dar pe Certificatul de Nastere a fost scris Nancy Lyn Hopkins (cu un singur “n” în numele din mijloc Lynn).

Eu și amandoi părinții mei a trebuit să semnam o “declarație” (descărcare de răspundere, un fel de eliberare), prin care mentionam ca numele meu legal a fost scris corect (deși greșit), deci Lynn și nu Lyn. Abia astazi am realizat de ce era atat de important. De notat si numele „American Bank Note Company”.

Aceasta este o adevărată bijuterie pe marginea certificatului (vezi sageata rosie).
certificat 1
Cu alte cuvinte noi reusim sa obținem doar o copie a Certificatului de Nastere o copie in conformitate cu originalului.
certificat
EXTRAS DIN:   http://www.opptitalia.org
Site-urile omologe in  romana sant acestea si imi pare rau ca nu am putut sa aflu mai multe depre aceste marsavii si in Romania.
Daca considerati ca toate acestea se intampla doar in dementa America, mergeti sa vedeti cate ceva despre Italia aici; 
Pentru Romania ca de obicei, lipsesc orice date despre acesta corporatie care se intinde ca o caracatita in toate statele lumii desi guvernul colaboreaza cu ei pentru inregistrarea populatiei. Tot ce am gasit, dar nu in romana,  este acest site care este patronat tot de SEC:http://www.sec.gov/divisions.shtml
Toate tarile lumii sant înregistrate la SEC asa cum se inregistreaza  orice companie privată și acest lucru ar trebui să ne facă să reflectăm asupra mecanismelor legate de înregistrarea nașterii FIECAREI PERSOANE, pentru că noi toți, prin acest mecanism devenim  resurse ale Societatii Private, numita Stat,  în care  suntem înregistrati.
• De  trebuie să existe un mecanism de acest fel?

• De ce o țară, o Natiune, este considerată o Companie din punct de vedere financiar?

• Ce înseamnă acest statut pentru o națiune?

• Si cea mai importanta intrebare dintre toate: ce inseamna toate acestea   pentru viețile noastre?

Subiectul este complex, și am de gând să public mai multe detalii mai târziu.  Acum sa revenim. Deci putem spune că înregistrarea nașterii declanseaza eliberarea unui titlu de  credit care constitue “portofoliul” financiar pentru acea națiune. În practică, VALOAREA nașterii noastre, a simplei noastre existente devin o garanție în fața careia statul în care te nasti  ACHIZITIONEAZA  CREDITE.
Dar aceasta nu este exact ceea ce OPPT (One People’s Public Trust) contestă cu depunerea noi UCC (Uniform Commercial Code ?
Ființa umană este o valoare în sine numai pentru  faptul ca exista, punctul important de stiut  este acela de a intelege CUI II APARTINE ACEASTA VALOARE.
Pe baza celor publicate de către SEC și de BOLELE PAPALE se părea că acestei valoari umane, ii este consimtita utilizarea prin intermediul unei TRUST, a tuturor persoanelor umane cu conditia sa se supuna regulilor impuse de sistemul juridic în vigoare. In realitate, acea valoarea și utilizarea sa de către alte ființe umane NU POATE să facă obiectul nici unei norme daca nu este acceptata în mod voluntar de către  persoana fizică in cauza.
Trucul a fost acela de a crea o PERSONALITATE JURIDICA (omul de paie) falsa, care NU ESTE fiinta in carne si oase care se naste,  adica noi toti, careia sa ii fie concesionat prin intermediul TRUSTULUI dreptul de a dispune de valoarea sa.
 Aceste două fiinte, omul nascut viu si cel mentionat in Certificatul de nastere  sunt diferite și deconectate una de cealalta, pentru ca persoana reala (noi toți), nu ne-am dat consimțământul si nu ne recunoastem in personalitatea juridică impusa de înregistrarea facuta in Certificatului nostru de Naștere. 
Acest act de recunoaștere juridica are loc în momentul în care fiecare dintre noi,  răspundem  unui ofițer de politie,  unui judecător sau un ofițer de finate, cand ne întreabă : dumneavoastra santeti (pronunțând numele si prenumele nostu), in mod afirmativ. In acel moment persoana reala recunoaste statutul sau juridic  dat de catre Certificatul de Nastere in care a fost trecut „omul de paie”.
Înșelăciunea consta in faptul ca cererea de recunoastere este bazata  pe personalitatea juridică a persoanei in cauza,  definită de NUMELE si PRENUMELE sau, scrise  CU MAJUSCULE,  care apare pe fiecare document (uită-te la permisul de conducere, cartea de identitate,  actele de vânzare-cumparare, certificate, scrisori oficiale si pe orice tip de document care vine de la sistem sau pe care il inmanezi sistemului). NUMELE și PRENUMELE este întotdeauna scris cu MAJUSCULE! Acest lucru se datorează faptului că din punct de vedere juridic  acestea ii sant adresate omului de paie pe care sistemul l-a inregistrat inițial prin actul de nastere.
Ori de câte ori veti recunoaste afirmand ca santeti acea persoana,  VA VETI ASUMA RESPECTAREA TUTUROR REGULILOR PE CARE LE IMPUNE SISTEMUL sunteți de acord cu respectarea persecutiei si a pedepsei in mod  legal.
Acest lucru face ca fiinta umana reala sa fie victima involuntară a unei înșelătorii, careia i-a fost supus de către părinții săi nestiutori la naștere și din  care nu  poate ieși, pentru că în conformitate cu regulile impuse ar putea sa o faca numai pana de al șaptelea an de viata. După această perioadă de “grație”, regula tacita il introduce, ca de altfel pe noi toti, intr-un TRUST care are mecanisme perverse
Din fericire, sant destule persoane care lupta pentru a  elimina această problemă iar cu depunerea  noi UCC făcute de OPPT sistemul a fost pus in discutie. Sa speram ca in timp conceptul de VALOARE UMANA va capata adevarata sa valoare si va fi folosit in favoarea intregii UMANITATI.
Traducere: gabriela dobrescu
 BOLELE PAPALE SI SCLAVIA UMANITATII

bolla
 Cativa dintre cei mai „puternici oameni” ai bisericii catolice au profitat de increderea oamenilor pentru a face sclava intrega omenire si au reusit acest lucru cu ajutorul a 3 documente care se numesc „BOLLE PAPALE”
Toate legile umanitatii deriva din „legile canonice” pentru ca in mod direct sau indirect au de a face cu „legile divine si ecleziastice”, asa cum mai toate „legile” umanitatii au la baza „dreptul roman” pe care tinerii studenti la stiinte juridice il invata si in zilele noastre. Tot sistemul juridic are la baza Dreptul Roman.
Ma mir ca acesti oameni care fac parte din sistemul justitiei, care se considera cunoscatori si  invatati nu s-au intrebat niciodata de ce si  in secolul XXI, omenirea este inca ghidata de legi absurde care se mentin din vremea celui mai atroce, celui mai corupt, celui mai mincinos, celui mai barbar si mai sangeros imperiu pe care omenirea l-a cunoscut vreodata: imperiul roman?? Probabil pentru ca sant multi care nu stiu ca acest imperiu nu a murit, pentru ca exista si astazi si manipuleaza, controleaza, conduce si scalvizeaza intreaga omenire. Ramasita sa este Statul Vatican. O monarhie care ocupa cateva sute de metri patrati dar care conduce omenirea din umbra de 2000 de ani.
In mod gresit religia catolica este asociata cu Vaticanul pentru ca nu toti stiu ca Vaticanul este un  stat care detine o armata proprie (garzile elvetiene), o constitutie proprie, o banca proprie,  IOR, organism  care  nu poate fi controlat de nimeni desi statul italian varsa in fiecare luna tributul sau catre stapanul capuse care nu plateste nimic. Vaticanul este cel mai puternic stat al lumii si sediul controlului global al umanitatii in ciuda faptului ca este unul dintre cele mai mici state ale lumii. Este un stat capuse care se gaseste pe teritoriul altui stat.
Este locul in care vin nu ca sa se inchine, ci ca sa-si INCLINE CAPUL toti conducatorii si capii de guverne ai omenirii. Este guvernul umbra al planetei.
Dar sa vedem cum face Vaticanul sa conduca si sa controleze din umbra intreaga omenire. In drepturile canonice se spune ca: „ orice afirmatie care nu este contestata devine adevar.” Ei bine, Vaticanul a  emis niste documente numite Bolle Papale, care NU AU FOST CONTESTATE NICIODATA, DECI SANT VALIDE IN PERPETUM. Dar sa examinam continutul acestor trei particulare Bolle Papale.
BOLLA NR 1 – UNAM SANCTAM
La 18 noiembrie 1302 papa Bonifacio VIII emana bolla papala intitulata Unam Sanctam. Ce afirma acesta bolla? Acesta bolla afirma urmatoarele: „TOATA lumea si SUFLETELE care alcatuiesc aceasta umanitate sant ale noastre”, in conformitate cu dreptul de revendicare al oricarui bine.  Acest concept de a reclama ceea ce este al tau l-a facut si Vaticanul. Au revendicat un drept de parca ar fi stat in varful unui munte si ar fi vazut toate aceste persoane adormite care le permit sa isi insuseasca toata puterea si tot aurul in catacombele lor, lucru care le-a permis sa fie proprietarii lumii. In realitate CHIAR SANT, PENTRU CA NIMENI NU A CONTESTAT CONTINUTUL ACEASTEI BOLLLE PAPALE.
Este vorba de un blestem la adresa omenirii si va voi dovedi de ce. Este primul EXPRESS-TRUST din istoria umanitatii cu ajutorul caruia si-au insusit intrega lume si Sufeletele care o populeaza. V-am aratat cum au facut acest lucru cu ajutorul Cartificatului vostru de Nastere care este de fapt titlul asupra sufletului vostru pe care ei il au in propiile lor registre. Ei ne-au inregistrat, iar acea inregistrare reprezinta un titlu asupra Sufletului vostru. Iata cateva din regulile enumerate in aceasta bolla papala.
„Deci biserica singura si unica are un singur corp, un singur patron cu doua capete (ca si cand ar fi un monstru), in persoanele lui Isus si Petre succesorul sau pentru ca asa a dorit Isus cand a zis: „paste oile mele”. Cand a spus „ale mele” nu se referea in general, in particular la unele sau altele, de aceea de fapt toate sant ale noastre.
In aceasta biserica sant doua spade: una spirituala si una temporala. Cine neaga ca spada temporala ii apartine lui Petre a interpretat rau cuvintele lui Isus care spune: „pune spada ta in teaca”. Deci ambele sabii sant in puterea  bisericii, si cea sprituala si cea materiala. Cea materiala trebuie sa fie exercitata in favoarea biserici iar cealalta direct de biserica. I plus este necesar ca cele doua spade sa fie puse una peste alta astfel incat autoritatea temporala sa fie dependenta si supusa celeilate, pentru ca adevarul atesta ca autoritatea spiritula are sarcina de a  instrui puterea pamateasca, iar daca se dovedeste ca nu este buna, sa poata sa o judece. In consecista noi declaram, stabilim, definim si afirmam ca este absolut necesar pentru salvarea oricarei creaturi umane sa se supuna ROMANULUI PONTEFIC.”
BOLLA NR 2 – ROMANUS PONTIFEX
In ziua de 8 ianuarie 1455 papa Niccolò V emana bolla papala Romanus Pontifex. Cu alte cuvinte in anul 1455 a fost creat Trustul Testamentar ( Incredintare Testamentara), primul Trust Testamentar din istorie. Acest lucru a fost facut inainte cu 20 sau 30 de plecarea lui Cristofor Columb spre America.
Cu acest Trust, Vaticanul a reusit sa isi insuseasca toate proprietatile pe care le dorea, adica toata lumea pe care a  transferato in acest Trust Testamentar. Este vorba despre un Trust care poate sa isi insuseasca  ca bunuri proprii toate bunurile planetei.
Va amintiti de Titlurile de proprietate pe care le detineti? Voi nu santeti proprietari, voi  nu aveti nimic. Nimic nu va apartine, nici moleculele pentru ca ele  apartin Universului. Voi nu stiti nimic , dar Vaticanul stie despre asta, stie ca voi nu santeti proprietari pe nimic. Tot ce aveti este titlul de folosinta. Aceasta este de fapt titlul vostru de proprietate. Voi nu veti fi niciodata proprietari. Niciodata in acest sistem, vreau sa zic in acest sistem care este aproape ajuns la final. Acesta este ROMANUS PONTIFIX. Iata un paragraf al acestei bolle papale:
“I-am permis regelui Alfonso libertate adeplina de a conchista, supune si incarcera pe toti Saracenii si de a-i invinge pe vrasmasii lui Cristos, de a le confisca lor oricare regat, ducat, proprietate, principat, toate bunurile mobile si imobile si de a-i arunca in saracie perpetua.”
BOLLA NR 3 – AETERNI REGIS
La 21 iunie 1481 papa Sisto IV emana bolla papala Aeterni Regis (Coroana Eterna). Sa nu uitati va aceasta bolla a fost emanata cu 11 ani inaitea plecarea lui  Criostofor Columb catre  America si reprezenta un alt Trust care are ca regula principala:” in perpetua memorie”.
 Acesta bolla papala este un act testamentar secundar, reprezinta o a doua coroana care domneste asupra umanitatii si care ii face pe oameni sa fie scalvi. ACEASTA ESTE  COMMON-WEALTH. Coroana  Common-Wealth s-a nascut atunci. Voi poate credeti ca este o inventie englezeasca, nu este asa? Nu. Regina il serveste si ii este supusa papei. Vaticanul este institutia cea mai puternica a planetei. Iata cate ceva din acesta bolla papala:
“Daca vreunul din indigeni  sau din cei care sant in afara regatului Castiliei, oricine ar fi acestia ar incerca sa distruga, sa faca trafic, sa descopere sau sa cunoasca secretele acestui pamant, acestora  trebuie sa le fie interzisa fara nici o ezitare autorizarea si acordul oamnilor locului in felul si modul in care a fost scris in acest articol. ,,,care trebuie sa fie observat in afacerile maritime impotriva celor care coboara catre mare”.
Deci nimeni nu poate obtine confirmarea noastra, aprobarea, declaratia sau reglementarea, daca violeaza legitimitatea acestor pagini sau este impotriva lor. Daca cineva doreste sa faca acest lucru se va intalni cu furia lui dumnezeu omnipotent si cu sfintii apostoli Petru si Pavel.”
Ati remarcat cred, ca bolla papala Aeternis Regis are de a face cu afacerile maritime si cu cei care cobora catre mare. Acest lucru se datoreaza faptului ca, din episodul biblic al arcei lui Noe,  lumea rezulta inca pierduta in mare, dupa parerea stapanilor de la Vatican. Legile maritime spun ca cine este pierdut in mare nu are nici un drept si nu poate revendica nici o avere sau proprietate. Toate codurile legislative de astazi deriva din Codul Maritim si din Legea Amiralului.
Papa detine toata puterea materiala si spirituala si toate bunurile mobile si imobile pana cand umanitatea care in actualul moment rezulta ratacita in mare, nu se va intorce ca sa recalme drepturile sale. Pana cand sistemul juridic se va baza pe dreptul canonic nimeni nu se va putea libera de acesta sclavie.
In baza celor spuse sa anlizam cum se compune un tribunal de astazi.
-judecatorul este imbracat in negru exact ca un popa
-restul persoanelor care  compun curtea sant imbracati la fel ca preotii dintr-o biserica
-tribunalul este biserica unde se practica ritul confesiunii
-imputatul este chemat la bara sa confeseze pacatele sale
-totul se invarteste in jurul cuvantului Trust.
-trustul este o institutie juridica sau o propprietate in care se pot identifica 2 sau 3 figuri foarte precise:
1)Administratorul care gestioneaza trustul (judecatorul, sau banca, sau o societate..)
2)Beneficiarul care este proprietarul trustului
3)Executorul, care este un liber profesionist care actioneaza in interesul beneficiarului (un avocat, un notar, sau beneficiarul in persoana)
Trustul este aplicat de cel putin 5 secole in tarile COMMON LOW (ANGLIA, AUSTRALIA, CANADA, AMERICA)
Din 1 ianuarie 1992 trustul a intrat in vigoare si in Europa. Santem toti scalvi nestiutori disparuti in mare. Bunurile pe care le avem nu ne apartin, ci avem doar dreptul sa le folosim. Daca credeti sau nu, suveranitatea nostra este doar utopie.


LEGEA AMIRALULUI (AMIRALITĂȚII)
jordan_maxwell_med
Ca sa intelegeti cat mai bine ceea ce am spus pana acum,  doresc sa va traduc o parte care se refera la aceste lucruri dintr-un interviu pe care Deve Corso i-l face lui  Jordan Maxwell
DC: Cine santem noi in realitate?
JM: Cine santem in realitate?  Adica de ce este definita eruditia (scholar-ship)? De ce este mereu vorba de o nava (ship)? Din cauza Legii Amiralului avem citadinanta citizen-ship, sportivi sant sportsman-ship, prietenia companion-ship. De ce este mereu o nava care are legatura cu Legea Amiralului si Dreptul Maritim?
Acesta este motivul pentru care Vaticanul se numeste Santa Sede adica Holy See adica Marea Sacra. Haideti sa ne trezim si sa intelegam cum fuctioneaza aceasta lume cu adevarat. Este vorba de un inalt act de tradare fata de intreaga umanitate. 
Cand incepi sa iti dai seama cat a fost de manipulata intreaga rasa umana, prostita, in asa fel incat astazi lumea intreaga se ingenunchiaza celebritatilor, oamenilor de afaceri, conducatorilor, masonilor iar oameni tineri sant crescuti ca sa ucida in razboaie si care  apoi  sant numiti “baietii nostri”. Nu, asta nu. Cand joci mingea la 10-12 ani atunci poti sa fii “baietii nostri”, dar cand acestia sant  militari nu mai sant deloc “baieti nostii” ci oameni armati.
DC: Permite-mi sa te intreb ceva. Cine este cel mai puternic:  Papa sau Regina Angliei?
JM: Aceasta este o intrebare simpla. Regina se supune  in orice situatie Papei. Regina a fost mereu supusa pentru ca ea domneaste in baza „Dreptului Divin”. Divin implica faptul ca insusi dumnezeu este de acord ca ea sa domneasca.
Acest lucru este valabil pentru oricare print, rege sau aristocrat. El va va spune ca domneste in baza Dreptului Divin al regelui. Si cine este vocea lui dumnezeu? Papa. De aici vine celebra fraza: „Toate strazile merg la Roma.”
Deci nu are importanta despre care familie regala este vorba pentru ca sant peste tot. Sant ca furnicile, ca sacarafagii, sant peste tot. Toata aristocratia europeana este considerata asa din cauza papei, el a decis aceste lucruri.
Cand papa decide ca nu mai este necesara contributia  ta, Dreptul tau Divin nu mai exista si vei avea un sfarsit urat. Ca printesa Diana. Esti practic distrus, se debaraseaza de tine. Din aceasta cauza vine o vreme cand iti dai seama ca intreaga lume functioneaza ca Mafia, pentru ca mafia  sant de fapt toate guvernele, bancile, casele farmaceutice, corporatiile de pe acesta planeta inchisoare. 
DC: Hai sa ne spui ceva despre Legea Amiralului, Certificatul de Nastere, numarul de la Cartea de Sanatate.
JM: Da. Cred ca nenumarate persoane m-au auzit vorbind despre aceste lucruri pentru ca vi le spun de 30 de ani. Nu acum aceste informatii au iesit la lumina, dar abia acum lumea a inceput sa inteleaga ceea ce le-am spus dintotdeauna: in lume sant doar 2 feluri de drepturi pentru ca aici sant doar 2 elemente importante: pamantul si apa. De aceea sant doar 2 feluri de drepturi: cel care se aplica pe uscat si cel care se aplica pe mare.
Oamenii nu stiu depre aceste lucruri desi le utilizeaza mereu, ca de exemplu: “Acesta este legea pe pamant”. ( low of the land), fara sa isi dea seama ca de fapt fac o distinctie. De ce? Pentru ca dreptul care se aplica pe uscat este diferit fata de cel care se aplica pe apa.
Dreptul Maritim se aplica in legea monetara unde spunem ca : “banii se scurg printre degete ca apa”. Apa este un termen care se refera la Legea Amiralului. Iata de ce avem un Amiral in marina. De ce avem o Marina (navy)? Pentru ca sectiunea principala a unei biserici se numeste „navata”, iata de ce avem o Marina.
Ar trebui sa cercetam sa vedem ce inseamna Amiral de ce trebuie sa fie un Amiral al Marinei? Atunci iti vei da seama ca Marina are la baza utilizarea navelor (ships), si acum faceti legatura intre scholar-ship, relazion-ships, cityzen-ship, in fine corpul nostru…sa ne gandim asa: exista doar doua lucruri pentru ca viata sa existe: electicitatea si apa.
Sant doua elemente esentiale pentru ca vita sa poata exista: electricitatea si apa. Deci corpul vostu este o baterie biologica care permite sistemului vostru nervos sa functioneze, iar sistemul vostru nervos permite muschilor vostri sa se miste. Deci santeti o baterie biologica care cateodata se descarca. De aceea va simtiti cateodata ca si morti, iar atunci trebuie sa mergeti sa dormiti ca sa incarcati bateria.
Ceea ce este valabil pentru o baterie este valabil si pentru un corp omenesc. Din acesta cauza cand santeti fara energie afirmati: “of, azi ma simt ca un mort”, pentru ca nu mai aveti energie. Acesta este motivul pentru care corpul este o baterie biologica.
Stiti ca santem formati din 90% apa, deci fiind apa santem o baterie si santem in gradul de a reproduce viata, in timp ce spiritul tipic uman se incarneaza in corp si traieste in acest corp multumita acestor doua elemente: apa si electicitatea.
Cand incepem sa intelegem cum functioneaza sectorul comercial trebuie sa cautam in dictionarul juridic ce inseamna termenul comert. Acolo veti vedea ca sex ( sex/6) inseamna comert. Cautati si termenul de Congres pentru ca vorbim mereu de Membrii Congesului si de Congres. Ei bine va va fi explicat ca, Congresul are legaturi cu sexul (sex/6), deci ambele nume comert si congres in dictionarul juridic se refera la sex.
Prin sex se reproduce omul, iata de ce se trateaza de comert. In timp ce congres este inima congresului. Deci toate sistemele comertului se bazeaza pe reproducerea sexuala, se produc, iar voi santeti un produs al Legii Amiralului, din cauza apei,  pentru ca apa este asociata banilor si din acesta cauza voi santeti resurse umane neambulante apte sa produca bogatii pentru corporatii.
E o isorie de proportii inimaginabile si mi-ar trebui vreo 3 ore ca sa vorbesc mai pe larga despre cum acest sistem bancar functioneaza.  Am vorbit de nenumarate ori. Unde se gasesc bancile, bancutele? Pe ambele margini ale  fluviilor, raurilor. Ce fac bancutele pe un rau? Dirijeaja cursul banilor curenti, pentru ca banii vostri sant un bine lichid. Daca exista un curent se poate controla fluxul monedei curente gestionata de bancile internationale.
Corpul vostu este o asigurare catre bursa din New York. Guvernul federal al  Statelor Unite ale Americii este o corporatie privata, este o administratie controlata de default din 1993, dar ramane o corporatie, o proprietate privata, o societate. Toti stiu cum iau fiinta corporatiile si ca toti pot sa creeze o corporatie. Cand exista o corporatie este nevoie de un Presedinte, un Vice-Presedinte si un Secretar al Tezaurelor, acesta este Dreptul Societar.
Ei bine astazi avem un Presedinte, un Vice-Presedinte si un Secretar al Tezaurelor, iar lumea crede ca este vorba despre Presedintele Americii (SUA). Nu, nu este adevarat. El este Presedintele Statelor Unite (US), NU AL Americii.
Consultati un dictionar juridic si veti vedea ca Statele Unite sant o Corporatie, o Companie Privata si ca toate corporatiile trebuie s aiba un Presedinte, deci el nu este presedintele Americii (USA)  ci ESTE PRESEDINTELE UNEI CORPORATII care a fost constituita in iulie 1868 ( amendamentul XIV) , cunoscuta precum corporatia STATELOR UNITE (US). ESTE DOAR O CORPORATIE. TREZITI-VA!!!
Toate guvernele lumii sant corporatii si toate sant in afaceri unele cu altele. Sa va uitati la filmul: “A cincea Putere” ca sa intelegeti mai bine cum functioneaza lumea, daca reusiti sa il gasiti. Tot filmul este o realitate cutremuratoare a lumii in care traim si despre  care multi nu sant inca la curent. “Toata lumea este o mare afacere”, se spune acolo.
Guvernele sant corporatii controlate de privatizati, si au toate Presedinti, Vice-Presedinti, iar toate persoanele care exista pe planeta sant in posesul acestor corporatii de care apartine fiecare, numite State. Acesta este motivul pentru care este necesar ca tu sa ai un Certificat de nastere, asa cum am aratat inainte.
Certificatul de Nastere este necesar pentru ca stabileste  cui apartii cand se concluzioneaza afacerile la bursa din NY. Cand studiezi aceste lucruri pentru 50 de ani iti dai seama cum lumea intreaga aluneca pe o panta rapida fara frane in timp ce marea majoritate a oamenilor nu au habar de ceea ce se intampla.
Nimeni nu le-a explicat nimic, nimeni nu le spune nimic, si nimic din toate acestea nu au de a face cu baschetul sau fotbalul, cel putin pana nu trebuie sa ajungi in tribunal. Acolo trebuie sa ai un aparator legal. Acolo vei plati pentru ignoranta ta. Acolo vei plati cuiva care a studiat aceste lucruri si daca nu se termina bine vei ajunge in puscarie. Si de ce se intampla acest lucru?
Pentru ca corpul tau este o baterie, iar prezentandu-te in tribunal insemana ca va fi cineva care trebuie sa platesca, deci vorbim despre Dreprul Maritim. De aceea cand ai de a face cu tribunalul, cu legea  se spune ca “esti in ape agitate”. Iti vei plati datoria fata de societate pentru ca esti in ape agitate. Daca nu vei plati va trebui sa fie cineva care te va salva, pentru ca citadinanta ta, citizen-ship se scufunda, are probleme si atunci cineva te va salva ( bail-out).
Daca nimeni nu te va salva, bateria ta biologicca va fi pusa intr-o celula. Mi-au trebui 50 de ani ca sa inteleg aceste lucruri pe care le spun dintotdeauna. In timp ce altii se duceau la fotbal, in parc, la reustaurante eu stateam sa studiez si sa inteleg aceste mecanisme despre care oamenii nu inteleg ce zic. Nu este placut ce se va intampla in anii urmatori si prefer sa nu stiti.
Toate aceste lucruri erau in filmul Dracula. Cine era Dracula? Unul care sugea sangele, un demon diabolic si debravat. Dar care era singurul lucru de care ii era frica, care il teroriza?  Singurul lucru care il teroriza era rasaritul soarelui. Cand soarele se ridica pe cer sclipind, atunci era sfarsitul sau.
Deci.. iluminati lumea si incepeti sa aratati lumina adevarului persoanelor nestiutoare, lucru care se verifica acum. Asadar este aceasta illuminare ceea ce acesti Dracula, acesti scarafagi au frica si sant terorizati: le este frica ca rasa umana se trezeste si isi da seama de cum a fost sclava, uzata, din prima sa zi pentru mii de ani. Este acesta trucul care a functionat mereu stand in mainile patronilor care poseda rasa umana, in timp ce oamenii se tarasc inca in fara starurilor, al papei, fara sa isi dea semama ca acesta este trucul. Acesta este trucul si functioneaza. Nu are nici o vina pentru ca functioneaza.
Sper ca in aceste putine randuri am reusit sa sintetizez cat se poate de bine motivul pentru care voi santeti numiti Stat. Termenul de Stat este doar un cuvant juridic pentru ca Statul este reprezentat de oamenii care il formeaza. De aceea se spune ca TU apartii unui stat, pentru ca de fapt TU  esti un bun, o valaore reprezentata de Certificatul de Nastere, un scalv inca de la nastere, pe care statul il vinde si il joaca la Bursa ca sa obtina bani pe care ii vei plati TU desi nu ii folosesti.
Certificatul de Nastere cu care  Statul garanteaza imprumutul pe care il face se refera la faptul ca TU SI NOI TOTI ne angajam sa platim datorii pe care nu le-am facut niciodata. De aceea tu esti mereu impozitat si ti de fura banii din buzunare pentru ca in baza Certificatului de Nastere Statul a garantat ca tu vei plati aceste imprumuturi, clar, nu? 
Tu apartii acelui stat care vrea razboi si tu il faci pentru ca fara sa stii tu esti de acord cu ceea ce zice capul Corporatiei numita Stat, adica Presedintele. Noi santem Tara Romania care apartinem Statului Roman care este o corporatie inregistarata la SEC SI CARE TE EXPLOATEAZA.
Organele represive ale Statului sant Jandarneria care este membra a EUROGENFOR, OARGANISMUL REPRESIV al lui MES (Mecanismul de Stabilitate Europeana). In baza acestui organism care inrobeste statele lasandu-le fara suveranitate nationala, jandarmeria are dreptul sa te omoare in orice situatie fara sa fie nevoie sa dea explicatii cuiva despre ceea ce a facut.( exemplu este Pungesti).
Jandarmeria desi pare ca depune juramantul pentru a apara poporul roman apara in realitate Statul de poporul roman, si acesta este o chestiune de netolerat. Dar…toti dorm si in ignoranta lor cred ca cei ca mine nu stiu ce spun….Orcum eu am constiinta impacata pentru ca in ciuda amenintarilor pe care le primesc eu v-am spus ADEVARUL INTOTDEAUNA. Santeti voi cei care nu intelegeti si nu vreti sa credeti aceste lucruri care par fantezii datorita preconceptiilor, indoctrinarii, datinilor si felului in care sistemul v-a facut sa ganditi in scolile lor, NU PENTRU CA CEEA CE SPUN NU ESTE ADEVARAT.
Retineti cateva lucruri:
1) Daca tu nu stii de existenta anumitor lucruri aceasta nu insemana ca ele nu exista.
2) Orice minciuna repetata la infinit devine adevar
3)ADEVARUl este mai presus de orice preconceptie sau invatamant religios sau laic.
autor: gabriela dobrescu
accesati butonul pentru subtitrare in limba romana daca este cazul


Sursa text :

58 de comentarii:

  1. Suveranitate este un concept relativ care [poate] exprima relatia dinre oameni.
    Ca om, pentru a trai/supravietui/vietui ai nevoie de elementele strict necesare cunoscute - aer, apa, pamant pe care sa calci, mancare...
    Teritoriul este impartit intre entitati vii (oameni) si nevii (corporatii, institutii, organizatii, s.a.).
    Cine si unde gaseste "spatiu vital"... este o problema cu solutie practic nula.
    "Suveranul" este severan daca decide si infaptuieste fara a fi "bun de plata" adica responsabil in fata altcuiva.
    Ca o consecinta, isi apara teritoriul si toate elementele materiale - averea si biologice - oameni, animale, vegetatie... inclusiv prin suprimarea agresorului.
    Unde poti fi "suveran" in realitatea zilei de azi?
    In taigaua siberiana, in padurea amazoniana, e o barca in ocean, in afara limitelor statelor cu litoral...
    Daca te "lasa" intr-o tara cu populatie deansa, planuri cadastrale, forte politienesti peste tot...
    Te lasa considerandu-te "dus" si nepericulos, ceea ce este opusul "suveranului".
    Mai sint cativa prin SUA, Canada... Orice nebun poate omora cate unul din astia, sa violeze femeile.. "suverane" ca fara bani, retras in simplitate dar rudimentar... nu poti sa-ti aperi viata in fata bandelor.
    Sau credei ca daca "stau" prin munti... e lipsit de pericole? Nu faci fata doar cu "spiritul" de freeman/freewoman.
    Nici pamantul, nici vegetatia, nici animalele nu mai sint ce erau candva cum nici omul nu mai are forta si rezistenta de altadata.
    ...
    David Icke - un ratacit ca alti propagandisti ai New Age; unii "imping", altii "trag"... cu aceeasi tinta, acelasi scop - ratacirea celorlalti prin viclenie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Spune:
    "Sant sigura ca sant prima care traduce aceste lucruri in romaneste..."
    [Sant = sînt.]
    Pentru buna cunoastere - in martie 2011 a fost postat:
    http://suveranitate.wordpress.com/2011/03/15/recapitulare/
    Recapitulare…
    Posted: March 15, 2011 | Author: suveranul | Filed under: Uncategorized |Leave a comment »

    Adevarul este foarte simplu.
    Noi ca fiinte umane, creatii dumnezeiesti, NU SUNTEM PERSOANE, nici INDIVIZI, ci Constiinta, Viata, Iubire.
    Majoritatea legilor facute de om, se refera la PERSOANA. (acestea insa nu sunt legi; prin LEGE intelegem “Cele 10 porunci” si toate cele date noua, de Mantuitorul Iisus Hristos)

    Dictionarul legislativ, defineste PERSOANA = tip, (peior.) creatură, specimen,
    PERSOANA JURIDICA = întreprindere, instituție etc. căreia legea îi acordă drepturi și datorii, fiind recunoscută ca subiect de drept; om PRIVIT(atentie, este PRIVIT) ca subiect cu drepturi și obligații..."
    ...
    "
    Ca indiciu: “Capitis Diminutio Maxima”:
    (inseamna pierderea maxima a statutului prin capitalizarea numelui , ex. ION POPESCU sau POPESCU ION)
    Cea mai mare si mai vasta pierdere a statulului.
    Aparea atunci cand o fiinta umana trecea de la o stare de om liber la una de robie, cand devenea sclav.
    Aceasta trecere il deposeda de toate drepturile cetatenesti si familiale. Cu Dumnezeu inainte!"
    ========================
    In engleza:
    Does The Jones Act Put Us Under Maritime Law By Our Birth Certificate? Why Is Your Name Spelled In All Capital Letters

    http://reality-bytes.hubpages.com/hub/Do-We-Live-Under-Maritime-Law
    http://famguardian.org/Subjects/Taxes/Remedies/PowerToCreate.htm
    HIERARCHY OF SOVEREIGNTY
    A sovereignty is a servant or fiduciary of all sovereignties above it and a master over all those below it.

    http://sedm.org/
    Sovereignty Education and Defense Ministry (SEDM)
    link to www.theforbiddenknowledge.com]

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu va fi cu suparare...
    Citez:
    "Oamenii, ca și ființe vii, vin cu drepturi depline pe această planetă, au liberul arbitru de a face tot ce vor fără a afecta însă liberul arbitru al altuia, au dreptul să folosească liber mediu..."
    1. "ca si fiinte"... care sint alte fiinte ca omul sa fie "ca si"... cu drepturi?
    In afara de om, vietuitoarele nu au constiinta, deci nu au ratiune, deci nu inteleg ce inseamna "drepty" fie natural sau nu. Fiintele vin cu "FIRE" naturala si vietuiesc "in fire" (toate celelalte vietuitoare) sau "impotriva firii" (azi, majoritatea oamenilor).
    2. Ce ar insemna drepturi "depline"? Sint si altele, ne-depline? In realitate, omul se naste foarte neajutorat si deindata ce incepe sa "miste" uzeaza (si abuzeaza) de libertate - atat cat ii este accesibil. Drept sau ne-drept tine de constiinta si de morala, nu de inevitabilitatea fenomenologica, adica de "viata" si oamenii si-au stabilit in comunitate aceasta categorie de permisivitati, necesitati.. spre a fi respectate de catre fiecare.
    3. "liber arbitru" - eu zic la fel dar foarte multi "cred" ca asa ceva nu exista. Astia sint "civilizatii", "occidentalii"... cazuti in neo-paganims si chiar satanism. Sa nu ne facem iluzii asupra realitatii...
    4. Ca persoana nu ne este "dat" mediul sa facem ce vrem, sa fim serioasi: "cresteti si va inmultiti... si sa stapaniti pamantul...".
    Impreuna, prin buna intelegere - daca se [mai] poate si nicidecum individual.
    Individual.. "cu sudoarea fruntii sa iti capeti hrana, ... cu moarte vei muri!".
    -----
    Atentie mare la "invatatura" eretica - viclenia si neintelegerea subtilitatilor (datorita filozofiilor eretice dezvoltate in ultimul mileniu) produc confuzie cititorului neavizat, inghetat duhovniceste si arogant - mandru de sine impotriva Adevarului revelat.
    A se vedea eroare traducatorului:
    "3) ADEVARUl este mai presus de orice preconceptie sau invatamant religios sau laic."
    Adevarul este revelat de Iisus Hristos si cine contesta este credincios "opozitiei", adica lui Satan.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si totusi ,se naste o intrebare , dupa ce optin acel act de nascut viu ,il voi folosi in locul buletinului ? Cine recunoaste acesta ? ... sau va trebui sa duc lupta impotriva guvernului toata perioada vieti ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu sunt in masura sa va raspund...eu am dat mai departe aceasta informatie ..cel mai in masura sa va raspunda este chiar Gabriel https://www.facebook.com/mariustomescu2001?fref=ts

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim, dar nu de la Anonymous, caci propusa iesire din matrix nu este buna decat atunci cand solutiile propuse nu sunt niste utopii neviiabile si mai ales nu imping la anarhie si disolotie. Ori ce se propune aici nu pare a fi deloc bun, mai degraba fiind opusul. Caci statutul oficial al nostru, lasat de la Iisus Hristos, din vremea cand in bazinul mediteraneean era impusa legea dreptului roman, nu este acela de fiinte suverane. Cand ispititorii nenumiti acolo, dar numiti aici, au vorbit despre exact acelasi subiect al suveranitatii individului, Iisus le-a dat raspunsul: Daca pe moneda este chipul Cezarului, atunci dati Cezarului ce este al Cezarului si lui Dumnezeu ce este al lui Dumnezeu. Oare noi ne aflam in Rai, suntem in conditia paradisiaca a Edenului unde toate ni se cuvin si toate ne sunt permise? Daca nu, atunci inseamna ca anarhie se cheama ceea ce propun acum acesti reinitiatori ai conceptului de suveranitate individuala. Daca da, suntem in conditia Edenului adamic, al suveranitatii individuale, inseamna ca ne aflam in fata ispitei serpesti a ispititorului care ne indeamna sa fim ca Eloihimi, egalii luciferici ai lui Dumnezeu. Si intrun caz si in altul, nefiind vorba de ceva bun ci de opusul bunului, inseamna ca avem in fata ispita nebuniei. Ce poate fi oare atunci cand se vorbeste despre bulele papale, care nu s-au aplicat si nu se aplica decat in lumea catolica si nu in cea orttodoxa, ori cu atat mai mult in guvernarile budiste, zen budiste, hinduiste sau islamiste etc.??? Nebunie este sa faci jocuri de cuvinte fara sens dandu-le sensuri aleatorii, doar pentru a justifica nebunia si a vorbi despre dreptul roman in China, de exemplu, stat care nu se conduce dupa dreptul roman, legea amiralitatii si bulele papale. Asa ca nu o mai lungesc in a dovedi nebunia acestor sustineri care singure se contrazic si indeamna la disolutia intai a individului care intra in asemenea valtoare, ca mai apoi statul sa urmeze a fi distrus din interior, ca una din cele mai periculoase forme de terorism care provine din intuneric insa e invesmantat ca un inger al luminii spre a pacali pe cei nestiuitori care uita despre faptul ca multi vor fi Hristosii mincinosi, caz special aici, din neamul lui Burebista dacul, care era barbat get.

    RăspundețiȘtergere
  7. Prietene, tu esti liber sa fii in continuare sclavul unui sistem mafiot care sa te mulga de vlaga, a unui sistem impus cu forta peste capul tau, a unui sistem nevotat prin refeendum, a unei democratii reprezentative, unde sa fii reprezentat de mafiotii care nu mai stiu cum sa te suga de bani si care isi bat joc de natia asta continuu ... esti liber sa dai cezarului tau ce vrei tu ... continua sa fii sclav, sclavule care esti tu sclav ...E greu sa-i eliberezi pe prostii care-si venereaza lanturile, zicea Voltaire ... dar si mai greu pe sclavii care se cred liberi, zicea Goethe.

    RăspundețiȘtergere
  8. Salutare. Puteti da de gabriel? Vreau si eu un contact. Am sunat si raspunde casuta vocala. Iar contul lui de fb nu e valabil. Mai incerc pe skype. Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Fratele burebista are perfecta dreptate ! Crestinismul este o vrajeala stricata . Este o poveste inventata de romani pentru a manipula masele ,pentru a le "boteza " scufunda in marea comertului corporatist roman , pentru a le taxa - zecimea si alte taxe hotesti si pentru a le sacrifica demonului Baal-Bellum , demonul razboiului .Dumnezeu -Domine Deus era titlul imparatului Romei iar acum este titlul papei de la Roma Titus Flavius era Dumnezeu tatal -Domine Deus iat Josephus bar Mathias a venit cu miturile orientale mithraice , egiptene , babiloniene . Isus Hristos este un personaj fictiv .Doua escrocherii romane manipuleaza si sclavizeaza societatea de azi ,Roman Lex si Canon Lex . Vaticanul este centrul puterii mondiale Imperiul Roman de Apus ...Western Roman Empire . Vaticanul controleaza atit USA cit si UE precum si toata America de sud .Australia si alte teritorii .Rothschild lucreaza pentru Vatican

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu este nevoie de niste studii superioare pentru a deveni suveran?

    RăspundețiȘtergere
  11. Se nasc deosebit de multe intrebari despre avantajele si dezavantajele de a fi om viu nascut viu. Sa vedem avantajele si dezavantajele. pe o parte si pe alta. Eu am foarte multe intrebari, desigur. si doresc raspunsuri. De exemplu cum imi dau copii la scoala? Ii accepta cu cartea de identitate facuta de mine? si nu cartea cnp?.......etc etc etc

    RăspundețiȘtergere
  12. „Suveranul” Dan Cărmăzan nu mai e așa de „suveran” pe cât se credea https://www.national.ro/…/milionarul-dan-carmazan-arestat-…/ .... iată că legiile statului român, pe teritoriul căruia locuiește, încă i se aplică în ciuda suveranității lui închipuite.

    Personal rezonez cu ideea de suveranitate individuala și am prezentat și pe blogul personal si pe aici, ideile care stau in spatele acestei miscarii insa momentan cred ca este gresit aplicata aceasta viziune.

    Personal cred ca suveranii ar trebui sa se uneasca si sa spuna ceva de genul: noi suveranii, alegem sa nu mai folosim nimic din ceea ce ofera statul roman (pompieri, politie, justitie, infrastructura, ambulanta, scoli, pensii, asigurari samd) deoarece platim deja o politie locala, o firma privata de pompieri, platim drumurile cand platim rovigneta, ne platim asigurarile, taxa de protectie, pe care ni le ofera statul roman si altfel, intr-un mod mai corect, la altcineva sau atunci cand avem nevoie de serviciile statului roman vom plati triplu fata de omul de rand care plateste inainte.

    In plus avem scris pe frunte ca suntem suverani, sau avem o placuta la gat ca suntem suverani (ca sa fim recunoscuti) si astfel sa nu mai beneficiem de serviciul ambulantei daca avem accident sau sa nu mai vina pompierii daca ne arde casa (desi in acest caz trebuie sa platesti totusi o firma de pompieri privata macar, daca exista, caci incendiul de la casa ta poate afecta casele sclavilor din jur care saracii mai platesc taxe ca prostii), iar in caz de atac din partea altei tari, sa nu mai beneficiez de armata, iar daca cineva imi calca copilul pe strada cu masina, sa nu vina politia sa-mi investigheze cazul, caci eu nu am nevoie. Eu sunt suveran.

    Sau să spună, noi alegem să trăim în pădure ca haiducii și să nu mai folosim nimic de la statul român să știm o treabă.

    Eu sunt de acord ca statul e hot, mafiot si ca banii dati la taxe si impozite sunt in mare parte furt direct , taxa de protectie si ca sunt folositi prost, criminal de multe ori, aberant si nimeni nu prea ii trage la raspundere, insa suveranii trebuie sa se organizeze mai bine si sa isi transmita mesajul intr-un mod mai de bun simt ...

    Nu sa spuna gata eu ma rup sau că li se rupe, dar in acelasi timp sa se foloseasca de serviciile „sclavilor” din sistem care sunt suficient de prosti sa-si mai plateasca taxele (vorba unui suveran). Adica sa nu se rupa si sa fie paraziti pe spatele unui sistem asa prost cum este. Daca statul e un mare parazit, solutia nu este ca si tu sa fi inca un parazit suplimentar.

    Apoi o forma si mai inalta de suveranitate ar fi ca ei sa spuna: noi nu mai folosim banii! Mi se pare o imensa ipocrizie sa spui ca esti suveran dar totusi sa folosesti banii sistemului, bani care sunt poate cea mai mare inselatorie a sistemului. Deci ori te rupi pe bune si spui, eu sunt suveran, platesc prin troc sau servicii, sau cu produse nu cu bani, ori nu ... Asa mi se pare de bun simt.

    Nu mai am cont bancar (pe care oricum nu-l poti avea fara CI oficial), nu mai imi platesc carburantul cu bani ca sa merg cu masina pe strazile statului roman fara sa platesc nimic, imi platesc masina in kilograme de ceapa , iar la granita le arat degetul si cardul meu de identitate personal mazgalit cu pixul acasa ... nu cardul de identitate si nici pasaportul ...asta e adevarata suveranitate ..zic. Sau spui: sunt de acod sa platesc niste taxe pentru urmatoarele lucruri: drumuri, sa mi se ia gunoiul din fata casei, politia locala sau mai stiu eu ce ...iar pt restul sa spui: le platesc cand am nevoie sau le platesc deja la firme private ...dar nu le platesc cu bani ci cu cirese (aur curat) ... mi se pare mai corect.

    Deci e tare complique sa fii suveran pe bune ...parerea mea .... pana nu ai ceva sa fii auto-sustenabil complet, poate in niste comunitati auto-sustenabile , visul suveranitatii este doar atat momentan, un vis ... un vis frumos, dar ceva catre care sa tindem ...

    RăspundețiȘtergere
  13. P.S. Se vehiculeaza ideea ca ar exista deja 65 000 de suverani ... i-a numarat cineva undeva cumva? Sau e doar o propaganda pozitiva care sa dea incredere ?

    P.P.S. Apoi personal nu cred ca mai ai nevoie de niciun certificat de nascut viu din partea nimanui ca sa dovedesti ca esti viu. Ca si suveran dai ignore complet sistemului din start, nu mai ai nevoie de nimic de la el ca sa arati ca traiesti si ca te-ai nascut...asta mi se pare aberatie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu stiu care este numarul indivizilor soverani in Romania dar stiu numarul Parazitilor din Administratia Publica si Guvern , cam 1 000 000 . Deci daca se poate trai legal fara sa produci nimic , parazitind pe popor , trebuie sa se poate sa traiesti legal si fara sa fi exploatat de parazitii care nu produc nimic in afara de cacat . Cum se numeste omul care traieste fara produca nimic ? Hot ! Deci daca hotia si parazitismul sunt legale in Romania trebuie sa fie legala si soveranitatea individuala . Indivizii soverani se autoguverneaza si sunt soverani aspra lor insisi si aspra posesiunilor lor , facind comert cinstit cu toata lumea .Legea este un simplu Contract / Legamint intre anumiti indivizi sau grupuri de indivizi ...Anumiti indivizi care au facut parte din Sistemul Corporatist Roman -sistem criminalo mafiot - satui de enormitatea criminala a Contractului Social au divulgat adevaratul sens al Contractului Social , contract relegatio -care te leaga mental - si care este manipulat de cercurile eclesiastice vrajitoresti -magi - de la Vatican care manipuleaza si cercurile asa zis judiciare -magistratii -vrajitorii - (cam toti mafioti criminali care urmaresc subjugarea oamenilor ) . Unul dintre acesti avatari a fost Jean Jaques Rousseau in lucrarea sa analitica Contractul Social https://cdn4.libris.ro/userdocspdf/436/Contractul%20social_Rousseau.pdf
    Partea curioasa este faptul ca totusi desi sistemul corporatist roman urmareste sclavizarea tuturor fiintelor umane a lasat si o portita prin care cei care isi dau seama de escrocheria prin care au fost sclavizati -prin Botez si prin Certificat de Nastere cu CNP sa poata Anula Contractul Social si sa-si redobindeasca soveranitatea adica dreptul de a fi propriul lui stapin , judecator , beneficiar si executor . Se numeste homo naturae sui juris .

    RăspundețiȘtergere
  15. Tor nu mi s-a raspuns la intrebari ... poti sa fi ce crezi tu ca esti, suveranul lui peste prajit homo naturae sui juris ... bun ... ma doare fix la basca ce crezi tu ca esti si cine te crezi, atata timp cat traiesti pe acest teritoriu printre homo sclavus care cum necum fac ce fac pe acest teritoriu ... Evitati sa raspundeti la intrebari deoarece nu aveti un raspuns ... ma intereseaza de la puti spre zero denumirile legislative, limbajul samd ... raspundeti fratilor la intrebari, ca nu va baga nimeni in seama asa. Serios acum.

    RăspundețiȘtergere
  16. Crede-ma cu tot homo bla bla care te crezi ca esti, statul roman nu va avea nicio obligatie si homo sclavus sa va serveasca pe voi cu ceva ... iar atata timp cat tu inca folosesti banii, esti tot un sclav prost..parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  17. Corect ! Afirmatiile tale sunt corecte ! Eu iti raspund la intrebarile tale care sunt foarte la subiect .
    Sistemul Sclavagist - Contractul Social fraudulos trebuie demontat juridic - criminalistic piesa cu piesa . Eu asta fac , demontez stattul de sclav din punct de vedere juridic . Cit timp va dura sau cit de mare va fi efortul este alta poveste . Daca tu pricepi sau nu ce inseamna drepturile natura si Contractul Juridic Social este treaba ta .
    Asa cum exista indivizi in Romania criminali la putere sau idioti care accepta sa fie fututi in cur de Statul Corporatie sint si indivizi care NU ACCEPTA si isi Proclama soveranitatea individuala .
    Depinde de tine unde vrei sa te situezi . Referitor la bani , sunt obligatiuni emise de Corporatie care inca sint acceptate in scimburile comerciale in Comertul dintre diferitele entitati juridice , bani contra munca . Poti sa ceri sa fi platit in alt mediu de schimb sau sa imi creez propriul mediu de schimb .
    Eu de exemple ma ajut cu prienii mei , servicii contra servicii . E si asta o moneda de schimb .

    RăspundețiȘtergere
  18. Perfect..servicii contra servicii ...e un inceput ..perfect ... insa continuand sa folositi banii, nu sunteti suverani ... asta e clar.

    Restul argumentatiei nu o contrazic dar tot nu raspunde la intrebri...aceleasi frectii teoretice pe care le-am inteles si sunt de acord, ca sistemul te fute bla bla, e evident, nu sunt cretin sa mi se tot repete aceleasi ineptii pe care de 11 ani le demontez cu grija aproape in fiecare articol.

    Raspundeti la aspectele practice pe care vi le sugerez. Aici e buba intregii voastre utopii. Nu reusim sa ne intelegm sincer acum si nu veti reusi sa convingeti pe nimeni de nimic doar cu chestii juridice ... Bun esti suveran bla bla ... si mai departe ce? raspundeti la aspectele practice pe care vi le spun ca suntem in balarii altfel cu discutia.

    RăspundețiȘtergere
  19. Omule , fratele meu alb , eu ce pot sa-ti zic . Eu nu utilizez Buletin de identitate . eu am cistigat un proces in tribunal cu o corporatie fara sa folosesc Act de Identitate . , doar prin simpla mea prezenta biologica , asta ar trebui sa-ti dea de gindit .
    Eu nu platesc taxe . Eu nu folosesc Notariatul cind cumpar sau vind o casa sau un teren . Eu am tranzactionat o casa pe alta casa . Pe drumul asta merg .
    Acum vreau sa imi creez cadrul juridic sa pot conduce legal in toata Europa fara Permis de Conducere . Cind o sa reusesc o sa te anunt .

    RăspundețiȘtergere
  20. Da ... imi da de gandit ... eu de unde sa stiu ce realizari ai tu ?

    Bun nu platesti taxe...perfect...mancare cumperi de la magazin? Daca da, afla ca in pretul mancarii exista TVA. Cumperi combustibil? Ei bine acolo sunt accize. Niste taxe tot platesti.

    Daca ai vreo pagina pe undeva as vrea sa vad ce alte realizari mai ai si cum te adaptezi in societate.

    Ce servicii mai folosesti de la societatea asta?

    Si ce vei face daca vei trece prin situatiile descrise de mine : accident, foc la casa, violul fetitei, samd ... te vei folosi de sistemul roman sa investighezi treburile sau nu? Sau folosesti alternative?

    Aici e intrebarea si buba ... daca folosesti alternative atunci e bine, daca te mai folosesti de serviciile statului, de infrastructura acestuia , de bani, nu esti suveran cu adevarat, ci doar un mic parazit, printre altii mai mari si asa vei fi perceput de stat si societate atata timp cat te folosesti de sistem, inca.

    RăspundețiȘtergere
  21. Poti sa actionezi in justitie criminalul /crminalii si sa ceri despagubiri materiale in statut de individ creindu-ti propria persoana . Durerea nu poti s-o mai recuperezi .
    Tribunalul roman accepta sa judece si disputele indivizilor soverani .In alte tari exista tribunale common law -tribunal format din indivizii locali . Alta posibilitate este sa faci tu dreptate , sa le rupi picioarele sau sa impusti criminalii . In Albania asta este
    cutuma legal acceptata . Depinde de tine .

    RăspundețiȘtergere
  22. Si justitia la care tu apelezi de cine a platita omule? Este un intreg sstem de justitie , de la procurori, judecatori, infrastructura, cladiri samd care sunt platite din taxele statului roman? Ce drept ai tu ca suveran sa te folosesti de un sistem la care nu contribui? De ce ti-ar oferi tie statul roman acces de exemplu la niste camere de supraveghere ale politiei romane daca tu nu esti platitor de taxe, ca sa ai acces la un astfel de sistem? Intelegi tu? Cand iti convine tie, nu platesti taxe, dar cand patesti ceva, acel sistem care traieste din taxe e bun. Nu?

    Aici eu va sugerez sa incurajati aparitia detectivilor particulari, sa militati pentru servicii alternative celor statale sau sa platiti gras la momentul potrivit, corporatiei Romania atunci cand apelati la serviciile acesteia.

    Genul acesta de idei sunt aspecte practice care sa va permita sa va integrati cu adevarat intr-un mod cu bun simt si sa dati exemplu ca nu sunteti doar paraziti ...

    Varianta ultima e treaba ta daca ti se pare acceptabila. Dar daca un criminal iti loveste copilul si fuge de la locul faptei? Ce faci? La cine apelezi? Sunt niste aspecte practice pe care ti le tot sugerez, pe care ar trebui sa le luati mai tare in serios, caci altfel tot ca parazitii veti fi perceputi atat de sistem, cat si de oameni.

    RăspundețiȘtergere
  23. Platesti numai serviciile care le soliciti . E normal asa . platesti numai Cazul tau . Tu nu ai obligatii sa-i platesti daca nu ai nevoie de serviciile lor . Tu nu platesti o curva de pe strada decit daca o futi . Daca nu o futi nu o platesti .Nu e treaba ta din ce se mentie in business .

    RăspundețiȘtergere
  24. Exista o lista de preturi pe undeva si n-o stiu eu? Adica daca vrei sa apelezi la serviciile politiei si la camerele de supraveghere de exemplu? Poti sa platesti separat doar serviciile pe care le vrei? Daca de exemplu ai accident si vine ambulanta sau SMURD-ul? Exista o lista de preturi undeva? Accepta corporatia statul roman sa platesti doar serviciile pe care le doresti? Adica acel serviciu de ambulanta ca sa existe, traieste din niste bani ... daca nu este ceva privat, traieste din banii sclavilor. Adica tu nu contribui ca el sa existe, insa cand ai nevoie de el, acesta este bun ... intelegi treaba ce spun?

    RăspundețiȘtergere
  25. Apoi, caz concret...Dan Carmazan ..face crima..se pune in miscare un intreg sistem (sistem platit de oamenii care platesc taxe) ca asta sa fie judecat, anchetat, trimis la inchisoare. Tot acest sistem al justitiei este platit de oameni, un sistem, bun sau prost care-ti doresti sa existe in cazul criminalilor, dar la care tu nu vrei sa contribui. Sau cum contribui? Caci daca ar fi toti ca tine, nu ar mai contribui nimeni, sistemul s-ar duce de rapa si criminalul ar scapa liber. Intelegi??? Deci chiar si ca suverani, la un moemnt dat tot iti vei dori sa existe un sistem care sa-l prinda pe criminal, sa-l judece samd ... sau tu preferi sa-l alergi cu calul prin munti si sa-i dai o bastarca intre dinti, chir daca asta are elicopter si-ti poate arata curul din zbor?

    RăspundețiȘtergere
  26. Apoi, ce faci tu ca si suveran daca statul va zice pas ... marș .. pune-ți pofta în cui, nu vreau să-ți dau nimic..ce faci? Il dai in judecata? Sau cum? Lol

    RăspundețiȘtergere
  27. Auzi frate , vad ca tu te faci Avocatul corporatiei statului . Descurca-te cum poti ! Eu ma descurc cum stiu ! Nu mai am ce discuta cu tine . Plateste taxe cite vrei daca nu poti trai fara sa fi protejat si sa ai babby sitter ingrijire de la sistem .Eu pot sa traiesc in afara sistemului ,in statut de individ soveran .
    Ma simnt excelent !

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu ma auto guvernez si pentru auto aparare nu intentionez sa apelez politia . Cumpar servicii de aparare si urmarire a criminalilor de la Agenti privati . Nu apelez la statul criminal mafiot Corporatie romana .

    RăspundețiȘtergere
  29. Sunt nevoit sa fac pe Avocatul Diavolului ca sa va arat niste aspecte ...daca voi sunteti multumiti cu statutul de paraziti asta nu inseamna ca si statul mafiot asa bun sau prost cum e , va va inghiti ... si nici oamenii din jur. Si au dreptate. Mai aveti de parcurs ceva cale pana la a f suverani cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  30. @ultimul anonim > exista servicii private care au acces la camerele de supraveghere ale statului roman? Si daca prinzi criminalul, exista un sistem de justitie paralel, platit din banii suveranilor care sa va trimita criminalul la o inchisoare privata platita din banii suveranilor ?

    RăspundețiȘtergere
  31. Pana cand voi suveranilor nu veti fi auto-sustenabili cu advarat, fara sa mai fiti nevoiti sa apelati la nimic din ceea ce va ofera statul roman , vorbim vorbe ...si asa cum am mai spus, atata timp cat va oferiti serviciile si bunurile pentru niste hartii cu care te poti stergela fund, asa numitii bani, sunteti la fel de sclavi ca restul oamenilor ... Suveranitatea este doar un concept teoretic si o forma de parazitism pana una alta.

    RăspundețiȘtergere
  32. Si nu nu vreau sa traiesc in sclavie, dar nici în minciună, ipocrizie, falsitate .. vreau sa fiu cu adevarat suveran, auto-sustenabil, sa nu mai am nevoie de nimic de la sistem si statul roman, nici macar de bani ...asta este idealul catre care tanjesc si eu. Haiducii traiau asa, pustnici poate traiesc asa, sau alte comunitati foarte unite care le arata degetul soietatii, dar se auto intretin, cum sunt Amish de exemplu ... insa pana la acest deziderat, voi cei care va rupeti si vi se rupe si totusi va mai folositi de ce are de oferit statul roman sunteti doar niste paraziti ipocriti. Atat.

    RăspundețiȘtergere
  33. Suveranul ipocrit Nicu Cohen a inceput sa ma injure ..cam aici se termina bunul simt al acestor specimene ce se considera libere sa se foloseasca de lucrurile pe care statul bun sau prost la pune la dispozitie , fara sa plateasca nimic in schimb pentru ele. Atata timp cat nu oferiti o alternativa reala, paralela la sistem si doar va folositi de sistem cat va convine voua asa veti fi tratati de toata lumea care gandeste si are bun simt. Sictir!

    RăspundețiȘtergere
  34. Eu sunt unul ca și tine, însă fără figuri de suveran, căci îmi recunosc limitările și sunt sincer cu mine însumi ... este pur și simplu o imposibilitate pentru mine să fiu unul complet, încă mai am nevoie de sistem să trăiesc, dar când voi fi complet auto-sustenabil, voi zice da, sunt suveran ... în rest mă declar aspirant la suveranitate. Și vă îndemn pe toți cei care aspirați la așa ceva să fiți sinceri cu voi înșivă și să vă uniți și să găsiți soluții reale , alternative la sistem, un sistem paralel, căci în ciuda suveranității, va fi nevoie de un mini-sistem, căci în orice comunitate există reguli de conduită și nu toți înțeleg bunul simț, iubirea, empatia ... nu toți au nivelul. Unii sunt ca Dan Cărmăzan ... criminali ... suverani criminali și credeți-mă că în fața unuia ca ăsta care are bani, putere, influență, îți dorești un sistem care să-l pună la punct. Aspirați chiar către un stat al vostru, o zonă de suverani ...Eu către asta militez și vă aduc cu picioarele pe Pământ.

    RăspundețiȘtergere
  35. Deoarece ipocritul parazit care se crede suveran Nicu continua sa ma injure nu pot sa-i public mizeriile, dar pot sa-i raspund cum vor muschii mei la mine acasa. Continua sa se faca ca nu intelege ca e parazit, chiar daca isi vinde legumele pretioase din gradina pe hartia igineica numita bani pe care familia Rothschild si prietenii lor i le ofera ... Eu nu am zis ca esti parazit ca iti castigi traiul vanzand legume, ci pentru ca din banii facuti tu nu platesti nimic pentru serviciile pe care statul roman inca ti le pune la dispozitie.
    Cum necum mergi pe niste drumuri platite si gestionate de statul roman si primariile oraselor, cum necum, nu ai razboi ca in Ucraina sau prin alte parti, deoarece statul roman iti asigura asa cum poate si el, in colonie pe aici, sa ai totusi pace sa-ti vinzi si sa-t cultivi legumele, cum necum, ai o politie care te protejeaza de bandele de talhari care ar putea sa-ti dea in cap la drumul mare sa te goleasca si de legume si de bani, cum necum, poate ai copii la o scoala, cum necum sunt si alte servicii pe care statul roman le pune la dispozitie, iar tu nu platesti nimic pentru ele, ca esti parazit ..parazitule care esti ... Ce alternative folosesti parazitule? Asta nu reusesti sa intelegi ca nu vrei sa intelegi ... preferi sa ma injuri ... insa crede-ma parazitule ca daca vine Carmazan sa-ti dea o bastrca intre ochi si apoi fuge cu elicopterul si-ti arata degetul , tu o sa fi un neica nimeni parazit care se uita ca prostul cu buza umflata si nu intelege nimic. in declaratia ta de suveran spune sus si tare ce servicii alternative platesti ... ti-ai tatuat pe frunte ca esti suveran? Asta ca sa nu vina pompierii la tine si nici politia in caz ca mori pe strada din cauza unui accident ... Nu este suficient sa refuzi ceva, ci trebuie sa vii cu solutia alternativa ... Si aici inchid subiectul. De la mine ai spam parazitule care esti ...

    RăspundețiȘtergere
  36. Daca v-ati saturat sa rataciti ca bezmeticii si vreti sa treceti la nivelul urmator, studiati lucrarile lui David Wynn Miller, suveran recunoscut international, care a demonstrat ca toate limbile de pe planeta sunt limbi babiloniene (fara nici un sens) si a perfectionat singurul limbaj corect de pe planeta.

    RăspundețiȘtergere
  37. Domnul anonim suveran nebezmetic si neratacit care esti ..te intreb..daca te ataca o banda de tigani suverani ca tine asa, ce faci? Chemi politia sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  38. Crezi ca-i doare in sula pe tigani ca tu esti suveran recunoscut international sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  39. FreeYourMind ești în contradicție cu apelativul pe care l-ai ales. Ești într-o stare de frică iar credința ta sînt grijile, iar tot de frică ataci alți oameni mai rău decît țiganii de care ai menționat. Țiganii nu au acte, tocmai de aceea ei nu plătesc taxe, și tocmai de accea persoanele cu mințile cotropite de influența mass-media sînt condiționate împotriva lor. Statul nu are ce să le facă, pentru că ei sînt liberi, și acesta este lăsat intenționat. Și tocmai de aceea îți este ție frică de ei. De ce îți este frică?
    Omul nu-și cîștigă Suveranitatea(„și vei fi ca Dumnezeu”), Suveranitatea EȘTI! Ești protejat de Constituția țării, PENTRU CĂ EXIȘTI! Dacă tu nu exiști, nu există Constituție - nu există Stat!
    Totul se bazează pe credință!

    RăspundețiȘtergere
  40. Ce nu inteleg suveranii este ca libertatea lor se termina unde incepe a altuia si ca nu poti sa faci tot ceea ce vrei. Atata timp cat tu in libertatea ta de suveran ma ataci pe mine sau imi faci vre-un rau , atunci poate imi doresc sa existe o politie care sa ma ajute.

    Daca un tigan din asta fara acte, liber ca cioara cerului, pe care-i admiri, iti omoara copilul, te jefuieste, iti violeaza sotia, fetita, ce faci?

    Ce te faci cand un suveran cum e Dan Carmazan, suveranul lui peste prajit (adeptul celor 10 porunci, care se batea cu cinstea pe piept si integritatea), face un omor si apoi fuge ca are bani si-si permite? La cine apelezi? Te duci sa-l alergi cu calul? Ce faci? Prinde hotul scoate-i ochii, dar cum?


    Tot veniti pe aici si ma balacariti, dar nu vine unul cu o solutie concreta la problemele ridicate de mine. Tot veniti cu tot felul de texte despre libertate, suveranitate samd ..ma doare la basca de textele asta. Eu vorbesc de chestii concrete.

    RăspundețiȘtergere
  41. Mi-e frica pentru ca vad nivelul pe care sunt oamenii ...degeaba ai tu credinta si trimiti love and light, flower power intr-o lume plina si condusa de psihopati ... deci spiritualitatea asta de taraba incepe sa ma cam lase rece si este necesar sa fim pragmatici.

    RăspundețiȘtergere
  42. Predictibilitate existențială este cam ceea ce incercă și Vîntu să ne spună
    https://www.youtube.com/watch?v=imT4NeICMVY


    Contul fiduciar acopera toate cheltuielile, pe durata de viață a fiecărui om.
    https://www.youtube.com/watch?v=sVpkfEA5HxA


    Învenția taxelor a pornit din Anglia după al 2-lea război mondial. Regina Angliei nici măcar acum nu plătește taxe.

    RăspundețiȘtergere
  43. Acum e momentul ca suveranii să arate că lor nu le pasă de autorități. Să zburde liberi pe plaiurile patriei, să ne arate că ei sunt suverani. Mai ales după 10 noaptea. Deci suveranilor, dans.

    RăspundețiȘtergere
  44. @Suveranii ...Ala eu ..ala eu ... tot nu intelegeti ca sunteti idioti? Hai sa va vad, fara CNP-eu, fără declarații ... fiți un model de curaj pentru toți. Demonstrați-ne din ce sunteți făcuți. Acum e momentul sau tot ce vorbiți sunt frecții. Să dați din gură e ușor.

    RăspundețiȘtergere
  45. multumesc ca-mi cenzurati dreptul la opinie ;)

    RăspundețiȘtergere
  46. Este blogul meu, casa mea, dreptul meu să accept bătaia voastră de joc sau nu. Când postați un comentariu există o regulă pe care o repet aici: „A comenta pe acest blog este un privilegiu, nu un drept.
    Referiți-vă pe cât posibil doar la subiectul postării. Folosiți un limbaj decent. Dacă intrați în polemici cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
    Comentariile care nu respectă aceste cerințe vor fi respinse fara discutii.
    Vă mulțumim!” ... Dacă voi credeți că dacă veniți și mă jigniți și mă înjurați și vă faceți de cap pe aici, vă înșelați. Da este tiranie, sunt cenzor la mine acasă. Deci cântați la altă masă.

    RăspundețiȘtergere
  47. Si ziceti mersi ca asa cum e, cum necum, cu parerile mele care va echilibreaza avantul naiv, am pastrat acest articol pe blog, fiind unul cu cele mai mari vizionari. Am popularizat aceste idei, dar voi ma luati in bombeu ca nu sunt de acord in totalitate si va vad naivi. Daca ma suparati scot de tot acest articol si la revedere frate.

    RăspundețiȘtergere
  48. Ma injurati va injur, ma respectati va respect. Simplu.

    RăspundețiȘtergere
  49. Poti folosi institutiile statului dupa ce ai iesit din sistem si-ti voi spune de ce:AI PLATIT MULTI ANI TAXE...DE AIA!
    Si-a pus cineva intrebarea unde se duce pensia unui om care moare la un an dupa ce iese la pensie si a contribuit la acest serviciu 20-30 de ani?De ce acesti bani nu se duc la urmasii lui pt 20-30 de ani cat decedatul a contribuit?
    De ce platim impozite pe case si pamanturi care ne apartin deja??
    De ce Programa scolara terbuie sa fie aprobata de cineva?...Sa fim invatati ceea ce altii vor si nu adevarul!!
    Scolile sunt infiintate sa creeze forta de munca formata din oameni ascultatatori/suspusi/docili si consumatori insetati.
    Este nevoie de 12 ani de educatie ca oamenii sa raspunda instinctual la ceea ce au fost invatati!!Sa respecte legile,sa plateasca taxele etc9chiar daca habar nu avem ce sau de ce platim)
    Iar cei ce nu au fost educati ex generatiile trecute strabunici etc au fost manipulati prin asa zisa Religie!
    Atat am avut de spus!

    RăspundețiȘtergere
  50. Vorbește în numele tău ... poate tu ai plătit taxe și impozite. Gândește-te că vor veni în mișcarea asta și oameni tineri care poate nu au fost angajați vreodată și nu au apucat să plătească nimic, niciodată.

    Eu îmi plătesc pensie privată și aplic nesupunerea civică și non-participarea nonviolentă la sistem de când mă știu, dar joc mai inteligent, nu fac tam tam și nici fanfară. Sunt invizibil pentru sistem. Nu trebuie să mă dau suveran, nu trebuie să sfidez mafioții, nu trebuie să le arăt eu ce șmecher sunt și ce puternic, căci știu că este o idioțenie, efectiv.

    Eu nu neg ideile de suveranitate și toate ideile anti-sistem exprimate, idei pe care le-am rumegat și expus pe acest blog de 12 an încoace, din toate unghiurile, ci utopia aplicării lor fără a te rupe fizic, într-un alt spațiu, de corporația statală. Nu ai cum. Trebuie să ne creăm țara noastră la propriu, țara suverană a suveranilor. Până una alta, mergeți pe burtă și jucați inteligent jocul. Nu vă mai dați jmekeri suverani și smardoi aroganți, că vi-o furați grav grav ...

    Sunt curios câți dintre voi aștia mari smardoi pe barosăneală suvernă ieșiți fără CNP și fără adeverință pe stradă acum? Înțelegeți cât de idioți sunteți acum???

    RăspundețiȘtergere
  51. O idee mai bună , un aspect practic pentru toți suveranii, este să se strângă, să cumpere o bucată mare de pământ, câteva sute de hectare și să se mute acolo și să-și declare suveranitatea, să creeze o micronațiune https://www.krossfire.ro/micronatiuni așa cum sunt Vatican, Monaco, San Marino și altele. Doar așa aveți o șansă , în rest, utopie.

    RăspundețiȘtergere
  52. Iată un punct de vedere de mare bun simț care-mi susține complet ideile https://youtu.be/5Grfd2vUqQ4?list=PL9tF3Bm0bxv31Ppbocfk1sZz4vOJTFQjG ... haterii, dans!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, linkul nu mai este disponibil, te rog sa dai un alt link daca ai posibilitatea.

      Ștergere
    2. Sunt mai multe linkuri in articol , nu stiu la care va referiti ...posibil la cel cu filmuletul asta ttps://dai.ly/x8ik4m5

      Ștergere

Mă văd nevoit să fac unele precizări pentru cei care nu înțeleg subtilitatea noțiunii de moderare online. Mai bine zis, fiindcă este un site personal, nu poate exista nici dreptul la replică, nici cel de a comenta pe site-ul meu. Ambele sunt simple privilegii, acordate, temporar, celor care apreciază faptul că primesc, pe gratis, ceva foarte muncit și, mai ales, celor care nu folosesc un limbaj agresiv sau suburban sau care nu bat câmpii pe lângă subiect, fără a fi în temă cu postările anterioare ale site-ului.
Iar comentariu înseamnă câteva fraze, nu o altă postare.
De asemenea, nici comentariile la comentariul altui comentariu nu vor fi acceptate. Polemizați unde doriți, dar nu aici.
Apoi referiți-vă pe cât posibil doar la subiectul postării. Folosiți un limbaj decent. Dacă intrați în clinciuri cu alți comentatori, folosiți argumente, nu injurii.
Comentariile care nu respectă aceste cerințe vor fi respinse fara discuții.
Vă mulțumesc pentru înțelegere!

gif-850x250

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE

O INIȚIATIVĂ DE MARE VIITOR ȘI VALOARE
Este un proiect în care se pot implica toți românii de pretutindeni și vă invităm să o faceți!

DE AJUTOR

Dacă ești pentru prima dată pe acest blog, îți urăm bun venit! Poți căuta orice subiect care te interesează cercetând CUPRINSUL din meniul de pe stânga (odată ajunşi în cuprins apăsaţi CTRL + F + cuvânt cheie pentru găsire rapidă), dar şi ARHIVA şi CATEGORIILE de pe coloana din dreapta și nu în ultimul rând caseta "CĂUTAŢI PE BLOG" de pe coloana din dreapta (sus). Sunt peste 1300 de articole publicate în clipa asta, majoritatea însoţite de filme şi clipuri traduse sau emisiuni tv, deci ai ce răsfoi şi crede-ne se merită efortul. Poți de asemenea primi direct pe email articolele care apar dacă te abonezi cu adresa de mail în căsuţa de ABONARE din dreapta, de sub VIZITE (pentru abonare primeşti gratuit toată colecţia Corrado Malanga - cărţi, articole, filme traduse, de pe blogul nostru). De asemenea ne poţi urmări activitatea pe FaceBook, dând LIKE (APRECIEZ) în zona centrală de sus. Mulţumim pentru vizită şi te mai așteptăm pe aici!

Disqus

COMETARII DIN FACEBOOK

APEL

CELE MAI IMPORTANTE POSĂRI PENTRU NOI

PROSPERĂ - Oare e asa de greu?

THRIVE (2011) What On Earth Will it Take? In sfarsit va putem prezenta tradus, mult asteptatul documentar THRIVE si pentru asta mu...

Pentru cei care au nelamuriri in ceea ce priveste prezenta reclamelor pe blogul nostru, le recomandam sa citeasca articolul DESPRE RECLAME.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...